مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 284
  • 2015-02-03

تیم والیبال سفیر قم برابر شهرداری نیشابور به پیروزی رسید

تیم والیبال سفیر قم برابر شهرداری نیشابور به پیروزی رسید


به گزارش خبرنگار مهر، نماینده والیبال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با پیروزی قاطع برابر شهرداری نیشابور در قم، توانست به روند پیروزی‌های های خود در نیم فصل دوم ادامه داده و به صعود به پلی آف نزدیک‌تر شوند.

دیدار تیم‌های والیبال سفیر قم و شهرداری نیشابور در شرایطی برگزار شد که نماینده قم پس از آغاز طوفانی نیم فصل دوم به دنبال کسب یک پیروزی دیگر به منظور افزایش امید به صعود به پلی آف بود و نیشابوری‌ها نیز به امید فرار از منطقه سقوط جدول بودند.

در این مسابقه و در ست نخست، سفیر نمایشی فوق العاده در ست نخست داشت و با دفاع روی تور عالی در این ست توانست شهرداری نیشابور را ۲۵ بر ۱۴ شکست داده و به پیروزی در این بازی امیدوار شود.

در ست دوم، تیم شهرداری نیشابور نمایش بهتری نسبت به ست نخست داشت و تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما هوشیاری شاگردان فرید آخوندزاده در تیم سفیر قم مانع از این شد که شهرداری نیشابور در این ست پیروز شود و سفیر در این ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

نیشابوری‌ها که خود را بازنده این مسابقه می‌دیدند در ست پایانی هرچه داشتد رو کردند و با ارائه یک بازی انتحاری تلاش کردند تا به بازی برگردند اما پیروزی سفیر با حساب ۲۵ بر ۲۳ در این ست سبب شد سفیر در مجموع ۳ بر صفر برنده این مسابقه شود.

سفیر با کسب این پیروزی شیرین، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۸ رساند و به رده ششم جدول صعود کرد در حالی که تیم‌های اول تا چهارم به پلی آف صعود می‌کنند و با توجه به فاصله یک امتیازی سفیر با شهرداری جوان ارومیه و ۳ امتیازی با شهدای ۱۵ خرداد پیشوا، سفیر توانایی رسیدن به جمع ۴ تیم صعود کننده را دارد.

جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته اول والیبال:

۱- کاله جوان مازندران ۳۰ امتیاز

۲- میزان فردای خراسان رضوی ۲۸ امتیاز

۳- مقاومت فرمانداری مهاباد ۲۴ امتیاز

۴- شهدای ۱۴ خرداد پیشوا ۲۱ امتیاز

۵- شهرداری جوان ارومیه ۱۷ امتیاز

۶- ملوان تهران ۱۶ امتیاز

۷- سفیر قم ۱۵ امتیاز

۸- شهرداری نیشابور ۱۰ امتیاز

۹- عقاب نهاجا ۷ امتیاز

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه