مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 7684
  • 1401/09/14

راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری نیشابور

💠 سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری نیشابور راه اندازی شد

🔹شهردار نیشابور  از راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی این شهرداری خبر داد.

🔹مهندس میرفانی بیان کرد: با گسترش روز افزون زندگی بشری به منظور تامین نیازهای روزمره، سادگی و راحتی دسترسی به نیازمندی ها، ضرورت استفاده از تکنولوژی فناوری اطلاعات  افزایش می یابد و از این رو دسترسی به هنگام و آنی به کلیه فعالیت ها و مدیریت بر آنها به تحلیل شرایط گذشته، پیش بینی و تصمیم گیری در خصوص آینده بسیار با اهمیت است.

🔹وی افزود: در این راستا واحد فناوری اطلاعات شهرداری نیشابور به منظور ایجاد ابزار یکپارچه اطلاعاتی به عنوان داشبورد مدیریتی جهت دسترسی مدیران و دریافت داده های لحظه ای مجموعه تحت مدیریت خود اقدام به ایجاد و راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی کرده است.

🔹میرفانی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای استفاده از فناوری های نوین برای برنامه ریزی های کلان و ارائه خدمات مطلوب تر راه اندازی شده اظهارداشت: در این سامانه اطلاعات حیاتی معرفی و اطلاعات کالبدی و سامانه های مورد نیاز در یک میز کار جمع آوری شده است.

🔹شهردار نیشابور خاطر نشان کرد: از طریق این سامانه مدیران شهرداری می توانند در هر لحظه نسبت به دریافت و بررسی آخرین آمار، داده و آنالیز های مربوطه اقدام کنند.

🔹میرفانی تصریح کرد: استقرار این سامانه در نظارت و تصمیم گیری مدیران در خصوص برنامه های خرد و کلان سیستم مدیریت شهرداری بسیار موثر خواهد بود.

🔹وی بیان کرد: مشابه این سامانه تاکنون در هیچ یک از شهرداری های کشور راه اندازی و بهره برداری نشده است.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه