مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10373
  • 1402/12/26

نیشابور به استقبال بهار رفت

شهرداری نیشابور امسال در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ با شعار " نیشابورشهری برای همه" به استقبال از بهار رفت.

شهردار نیشابوردر  خصوص طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ با شعار " نیشابورشهری برای همه"  اظهار کرد: شهرداری نیشابور هر ساله در آستانه نوروز طرح استقبال از بهار را در دستور کار قرار می‌دهد، اما امسال در اقدامی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با تشکیل ستاد و تیم‌های مشترک از ۷ ماه گذشته به استقبال از بهار ۱۴۰۳ رفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، سیدحسن میرفانی افزود: به منظور زیباسازی محلات و معابر مختلف سطح شهر شهرداری ۲۷المان‌ نوروزی، ۳هزار مترمربع نقاشی دیواری،  ۶۰ المان گل،  چندین فرش گل و فضای سبز و کاشت بیش از دو میلیون و ۷۰۰هزار بوته گل، اجرای طرح های خشک منظر ، نورپردازی و اجرای المان های نوری و ... را  جهت پذیرایی از گردشگران و زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شست‌وشوی جداول ،کانال ها و کال های مسیر، رنگ‌آمیزی و خط کشی جداول، بلوارها و لکه گیری آسفالت معابر، بهسازی بوستان های گردشگر پذیر، مرمت کفپوش ها، جمع آوری خاک  نخاله سطح شهر، هرس درختان و ... انجام شد.

میرفانی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار و نوروز شهرداری با حداکثر توان لجستیکی و بکارگیری نیروی انسانی انجام شد، عنوان کرد: به دلیل همزمانی بهار ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان امسال برنامه جزء خوانی قرآن، انس با قرآن کریم و تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در سطح شهر در حال برگزاری است.
 شهردار نیشابور  همچنین از برگزاری آیین استقبال از نخستین مسافران نوروزی، اجرای برنامه های فرهنگی در منطقه گردشگری، چاپ و توزیع ۱۰ هزار نقشه گردشگری، ارتقای اپلیکیشن نیشابور من و راهنمای گردشگر، نصب راهنمای گردشگر در مراکز اسکان و نقاط گردشگری و فضاسازی شهری به مناسبت سال نو خبر داد.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه