مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10297
  • 1402/11/15

برگزاری جلسه بررسی طرح تفصیلی در حال تهیه در شهرداری نیشابور

💠 جلسه بررسی طرح تفصیلی در حال تهیه در شهرداری نیشابور برگزار شد

نشست تخصصی بررسی طرح تفصیلی جدید شهر نیشابور که توسط مشاور منتخب اداره کل راه و شهرسازی استان در حال تهیه می باشد با دعوت شهرداری نیشابور و با حضور نمایندگان فرمانداری، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، مدیران مناطق،  رئیس اداره راه و شهرسازی و تنی چند از کارشناسان این حوزه در سالن شهدای غواص شهرداری برگزار شد.
    
در این جلسه آخرین وضعیت اجرائی طرح توسط مشاور نقش پیراوش گزارش و در خصوص نحوه همکاری و تعامل شورا و شهرداری با مشاور طرح بحث و بررسی شد.

مشاور نقش پیراوش با تقدیر از همکاری و تعامل خوب شهرداری نیشابور از ابتدای امسال گفت: بازبینی طرح تفصیلی که می بایست متعاقبا پس از تصویب طرح جامع از سال ۹۶ آغاز می شد با تاخیر ۵ ساله از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد که ۹۰ درصد فعالیت های صورت گرفته در این زمینه در سال جاری اتفاق افتاد که جای تقدیر از مجموعه شهرداری و تعامل و همکاری بسیار خوب شهرداری را در این زمینه دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نیشابور نیز ضمن ارائه گزارشی از روند تهیه طرح جدید تفصیلی شهر به عنوان مهمترین سند توسعه نیشابور در ۱۰ سال آتی  اظهار امیدواری کرد: طرح تفصیلی محدوده مورد نظر تا پایان سال جاری در  کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب برسد.

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه