مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10317
  • 1402/11/15

آماده باش شهرداری نیشابور از نخستین دقایق بارش برف و در پی یخبندان احتمالی

💠 آماده باش شهرداری نیشابور از نخستین دقایق بارش برف و در پی یخبندان احتمالی

شهردار نیشابوربا هدف پایش شرایط و نظم بخشی به اقدامات، از نخستین لحظات بارش برف و همچنین در بازدید شبانه از سطح شهر، ستاد حوادث شهرداری و اکیپ های مستقر بر نحوه اجرای عملیات نظارت کرد و این بازدیدها ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، سید حسن میرفانی در بازدید نیمه شب امروز، آخرین وضعیت شهر در پی بارش برف را تشریح کرد و اظهار داشت: از همه پرسنل خدوم و زحمتکش واحد خدمات شهری و ستاد حوادث و همکارانم که همزمان با شدت گرفتن بارش برف تلاش کردند تا خللی در فعالیت های روزمره شهروندان ایجاد نشود، تقدیر می کنم .

شهردار نیشابور ابراز داشت: با توجه به کاهش دما و احتمال یخبندان و ...، پرسنل خدوم ستاد حوادث شهرداری نیشابور نیز به صورت شبانه روزی در محل ستاد حضور خواهند داشت و به خدمات رسانی خود ادامه ‌می دهند.

میرفانی همچنین عنوان کرد: در چند ماهه اخیر ماشین‌ آلات شهرداری پس از گذشت چندین سال تعمیر و اورهال شدند و آماده خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بودند.

وی در ادامه، اطلاع‌ رسانی برای جابه‌جایی افرادی که سرپناه مناسبی در داخل شهر ندارند را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: قبل از شروع بارش برف و سرما و با تلاش اکیپ های فعال تعدادی از این افراد شناسایی و در گرمخانه‌ شهرداری اسکان داده شدند.

میرفانی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می توانند جهت رفع مشکلات احتمالی و همچنین اطلاع رسانی جهت افراد بی سرپناه با تلفن های ۴۲۲۴۷۱۴۰، ۱۳۷ و یا ۴۲۲۲۲۰۰۵ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه