مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 10321
  • 1402/11/17

نقشه های پایه طرح تفصیلی منطقه یک نیشابور تحویل شهرداری و مشاور شد

همزمان‌ با دهه مبارک فجر؛
‍ 💠 نقشه های پایه طرح تفصیلی منطقه یک نیشابور تحویل شهرداری و مشاور شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و طی آیینی،  نقشه های پایه طرح تفصیلی منطقه یک نیشابور که با استفاده از به روزترین پهباد دنیا انجام شد، تحویل شهرداری شد.

شهردار نیشابور گفت: شهرداری نیشابور با حمایت و تصویب شورای اسلامی شهر در راستای تهیه طرح تفصیلی جدید، ممیزی املاک، برداشت دقیق فضای سبز، تولید لایه‌های مکانی مورد نیاز شهرداری و سازمان های تابعه، به روز کردن نقشه‌ها، رصد ساخت‌وسازها، مطالعات آب های سطحی، شناسایی و برداشت ساختمان های بلند مرتبه و مناطق  ناپایدار و ...  اقدام به تصویر برداری هوایی با استفاده از پهپاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهندس میرفانی افزود: در این پروژه ۸ هزار هکتار از مساحت محدوده و حریم شهر با استفاده از به روز ترین پهباد دنیا تصویربرداری شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نیشابور در ادامه اظهار کرد: تهیه و تدوین طرح تفصیلی جدید که لازمه آن تهیه نقشه به هنگام  پایه شهر می باشد، درشرح خدمات مشاورطرح تفصیلی با مقیاس ۱/۲۰۰۰ تعریف شده ولی شهرداری با توجه به حساسیت موضوع و استفاده بهینه از نقشه شهری با مقیاس ۱/۵۰۰ اقدام به تهیه نقشه کرد.

مهندس کوثری خاطرنشان کرد: نقشه های پایه منطقه دو نیز جهت تسریع در پیشرفت طرح تفصیلی این منطقه به صورت ناحیه به ناحیه تحویل مشاور طرح خواهد شد.

🆔 @neyshabur2020

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه