ادامه برگزاری دوره آموزشی مدیریت خطر ، حوادث و بلایا ویژه پرسنل بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور مرحله سوم آموزش های ایمنی و آتش نشانی تحت عنوان « مدیریت خطر ، حوادث و بلایا » ویژه پرسنل و کادر درمان بیمارستان ۲۲ بهمن ، با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی برگزار گردید. مسوول آموزشهای شهروندی سازمان آتش نشانی ضمن اعلام خبر فوق ، افزود : این دوره های آموزشی در راستای افزایش توانمندی پرسنل بخش های مختلف و کادر درمان بیمارستان ۲۲ بهمن به منظور مواجهه با حریق ، حوادث و خطرات مرتبط در محل ساختمان دیالیز این مرکز درمانی با حضور ۹۰ نفر برگزار شده است. کمیلیان خاطرنشان کرد: در همین راستا ، واحد آموزش های شهروندی سازمان آتش نشانی نیشابور آمادگی دارد نسبت به اجرای دوره های آموزشی ویژه ادارات ، شرکتها ، شهرکهای صنعتی ، صنعت ساختمان ، مساجد ، مدارس و دانشگاهها اقدام نماید.
نویسنده : شادی