مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6584
  • 1400/12/12

اجرای طرح پاکسازی منطقه گردشگری عطار خیام در راستای طرح استقبال از بهار

💠 اجرای طرح پاکسازی منطقه گردشگری عطار خیام در راستای طرح استقبال از بهار 

 

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز طرح پاکسازی محله به محله در راستای #طرح_استقبال_از_بهار از منطقه گردشگری عطار و خیام آغاز شد.

 

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، ابوالفضل اسدی افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته اقداماتی را با همراهی شهروندان، نسبت به آماده سازی شهر برای استقبال از بهار به منظور مطلوبیت هر چه بیشتر فضای شهری اجرا نماید.

 

🔹سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری نیشابور تصریح کرد: طرح پاکسازی محله به محله که با همکاری مناطق دوگانه و سازمان های پسماند و عمران آغاز شده تا پایان اسفند ماه ادامه دارد. 

 

🔹اسدی ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر و جداول سطح شهر، جمع آوری زباله ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده، لکه گیری آسفالت، ساماندهی زمین‌های افتاده و جمع آوری سرشاخه‌ها و ... به صورت جمعی با همت جمعی از پاکبانان و تجهیزات خاص در نظر گرفته شده برای این موضوع، در دستور کار قرار داده شده است.

 

🔹وی خاطر نشان کرد: در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن اقدام شود.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

1
اجرای طرح پاکسازی منطقه گردشگری عطار خیام در راستای طرح استقبال از بهار
2
اجرای طرح پاکسازی منطقه گردشگری عطار خیام در راستای طرح استقبال از بهار
دیدگاه

0 دیدگاه