مهاجرت به کانادا
  • کد خبر : 6665
  • 1400/12/28

آماده سازی ویژه آرامستان بهشت فضل برای ایام نوروز

🔹مديرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نیشابور گفت: تکريم ارباب رجوع  و ارائه خدمات شایسته و بهینه در دستور کار سازمان آرامستان ها قرار دارد تا شهروندان در سال جديد با آرامش خاطر بيشتری در آرامستان حضور يابند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور، جواد فضلی با اشاره به آماده سازی آرامستان بهشت فضل در آستانه سال نو، اظهار کرد: با توجه مصادف شدن روزهای پایانی سال با ایام "چراغ برات" و حضور جمع‌ زیادی از شهروندان در آرامستان بهشت فضل تلاش کردیم فضایی آرام و منظمی را جهت زیارت اهل قبور فراهم سازيم.

وی با بيان اينکه آرامستان جدا از وظايف روزمره خود برای ايام نوروز تدارک ويژه ای برای آرامش هر چه بيشتر شهروندان خواهد داشت، افزود: آرامستان بهشت فضل با موضوعات گوناگونی از جمله مسايل فنی وعمرانی، فضای سبز وخدمات، امور متوفيان، امور فرهنگی در ارتباط است که تلاش می شود همه اين خدمات به بهترين شکل انجام شود.

🔹مديرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نیشابور ادامه داد:  المان هایی با موضوعات فرهنگی، اجرای سفره هفت سین، ایجاد دو پارکینگ جهت رفاه حال همشهریان در ایام نوروز و شب های چراغ برات، آماده سازی سالن انتظار و همچنین فضاسازی، محوطه سازی و آذین بندی آرامستان از فعالیت هایی است که در راستای استقبال از بهار انجام شد.

🔹فضلی اضافه کرد: گل کاری و ایجاد فضای سبزمحوطه آرامستان وگلزار شهدا، احداث سرويس های بهداشتی، اجرای سیستم سيستم روشنایی و سیستم آبياری قطره ای فضای سبز ایجاد شده نیز از جمله اقداماتی است که در بخش های خدماتی سازمان در نظر گرفته شده است.

🔹وی با اشاره به اینکه ورودی‌های آرامستان با هفت سین تزئین می شود و این آرامستان برای ارائه خدمات به زائرین کاملا آماده است، تاکید کرد: از همه شهروندان تقاضاداریم  که حضور بر مزار عزیزانشان را فقط منوط به روز اول عید نکرده و طی یک برنامه ریزی در طول عید به آرامستان مراجعه کنند.

🔹مديرعامل سازمان آرامستان های شهرداری نیشابور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جاری لحظه سال تحویل بعدازظهر خواهد بود آرامستان تمام تمهیدات لازم برای غروب آفتاب و حضور شهروندان را تدارک دیده است و درب های آرامستان به روی شهروندان عزیز باز خواهد بود.

نویسنده : روابط عمومی شهرداری نیشابور

پیوستها :

دیدگاه

0 دیدگاه